Winalite termékek



Az én történetem
Love Moon egészségügyi és intimbetét
Anionok jelentősége
Anion és az egészség
Tapasztalatok
Videók
A gyártó cégről
Winalite üzlet és kereseti lehetőségek
Árak és vásárlási információk
MLM és Etika
Pelenka a babáknak
2010-ciklusnaptár
Országok ahol képviselete van a cégnek, és cimeik
Érdekességek
Fórum
Galéria
Webáruház







Love Moon Egészségügyi, mentruáiciós és tisztasági textilbetétek, anionos csíkkal
Kecskemét, Csongrádi u.3. 30/873-06-37, 20/426-11-27
Szekeres Anikó


MLM és ETIKA





A teljes honlapomat tegező stílusban írtam meg. Bármely korosztályhoz tartozol és bármely nemhez, nyugodtan tegezz vissza. Tudod miért? Mert egyedül nem megy! Aki nem a barátom, vagy nem lesz a barátom azzal valószínűleg nem is tudunk majd együtt dolgozni. És a barátainkat tegezni szoktuk.
Remélem, hogy már eljutottam arra a szintre , hogy minden embert képes vagyok elfogadni olyannak amilyen, és tekinthetlek Téged is a barátomnak.
És egyébként is : mindenki kétszer mutatkozik:
 egyszer be, és egyszer meg.
Köszönöm, ha Te is így gondolod. Szervusz! Anikó vagyok.

Az MLM(lépcsőzetes épitkezésű kereskedelmi rendszer) üzletet a mai napig tanuljuk és mégis sokan nem azt csinálják, amiről ez az üzlet szól, hanem a cég szisztémáján belül állítanak fel más-más szisztémákat.

Több szintű kereseti lehetőségek vannak mindehol, így ebben az üzletben is. Tisztázzunk néhány fogalmat:
1./Közvetlen árrés:   Ez a beszerzési és az eladási ár közötti különbség.
Ezt a kereseti lehetőséget azért biztosítja  a forgalmazó munkatárs számára a cég, függetlenül attól, hogy kezdő, vagy haladó szinten tud dolgozni, mert vannak költségei. Ha a költségeidet nem tudod miből kifizetni, akkor egyszercsak bedugul az üzlet.
És abba is fogod hagyni, hiszen a kiadásaidat nincs ami fedezze, legfőképpen az elején, amikor még nincs extra keresetünk, csak a közvetlen árrés.

 Nyilvánvaló, hogy azért kezdtél el dolgozni, mert a fizetésedet szeretnéd kiegészíteni és nem elvenni belőle.
Áltál már ki a sarokra és osztogattad szét a fizetésedet? Tessék itt van 200,- ft neked adom, kéred? Nem? Akkor itt se osztogasd el a keresetedet! Ha úgy tetszik a fizetésedet!

Ha már van egy kis csoportod, akkor meg még inkább ne tedd. Tudod miért, mert az üzleted másolódik.Lehet, hogy Te már keresel 40-50-ezer vagy 100-ezer forintot. De képzeld el, hogy az üzlettársad a regisztrációs csomagjára is úgy vakarta össze a pénzt. És akkor Te azt mutatod neki, hogy csak akkor boldogul, ha szétosztja  a megkeresett pénzét idegeneknek.
Ha szeretnéd, hogy a munkatársad is keressen, akkor ne tedd!
Lehet, hogy ő most még nem tud elképzelni magának csak 20-30.000,- ft pluszt pénzt. Ha vesznek tőle néhány doboz terméket havonta, akkor keresett ennyit. Ebből kifizeti a benzinköltségét, a tájékoztató anyagok árát és marad egy kis pénz a zsebébe amivel tovább tud lépni.

2./ Forgalmi jutalék: Ez a kereseti lehetőség, amit a cég azért fizet neked, mert találtál olyan szorgalmas, törekvő embereket, akik veled szeretnének keresethez jutni. Ha tudsz vállalkozói szemlélettel tovább gondolkodni, akkor már nem is kell semmit ide írnom.
De mivel sokan még ezt nem tudják, ezért mégiscsak leírom:
Nagyon becsüld meg a hozzád csatlakozott embereket.  Érezd kutya kötelességednek, hogy tanítsd, segítsd, hogy ő minél több pénzt keressen! Ebben az  üzletben, ha a csoportod tagjait nem segíted az üzlet építésében, akkor te sem fogsz pénzt kapni. A forgalmi jutalékot a munkatársaid által forgalmazott termékek pontértéke alapján számítja ki a cég. Feltételezik, hogy Te jó vezetőként segítetted a munkatársaidat ennek az eredménynek az elérésében.  
Amikor sok ember csatlakozott hozzád, sok embert tudsz szponzorálni, akkor a teljesítmények összeadódnak és a nagy teljesítmény 1-2 %-a több lehet, mint az általad közvetlen eladott termékek akár 40%-a!

Ebben az üzletben előfordulhat, hogy lesz olyan munkatársad, aki még jobban tud dolgozni, jobban meg tudja becsülni az embereket akik őt választották szponzoruknak, és Ő akár tízszer annyi pénzt fog keresni mint Te. 

Mielőtt tovább lépnék:
Ki a szponzor?: Az az ember aki fizikailag, lelkileg segíti a csoportját egy jobb teljesítmény, a csoport egyes tagjai céljainak elérésében, az üzletpolitika betartásában és talán még a magánéleti problémáinak megoldásában is. 

Pontérték (PV): mivel többnyire nemzetközi üzletekeről van szó MLM esetén, az eltérő fizetőeszközök alapján nehéz volna korrekt teljesítményt mérni, ezért minden terméknek pontértéket adnak, s ez alapján számolják a teljesítményt.
A forintértéket a valuta árfolyama befolyásolja minden egyes országban attól függően, hogy a cég ezt milyen valutában számolja el a forgalmazók felé. 
A Winalite üzletben szinte pontosan kiszámítható az összeg.
Mivel ez a cég fejlett számítástechnikai eszközökkel, és szuper programokkal dolgozik, ezzel a forgalmazóknak nem kell foglalkozniok.

Ha azt fogod látni, hogy a legkisebb jutalékot is elszámolják, azt korrektül közlik, és rendszeres periodusokban meg is kapod a számládra az összeget, akkor legyél benne biztos, hogy egy tisztességes céggel állsz kapcsolatban.

Az MLM-ben általában azok a cégek a jobbak/
megbízhatóbbak, akik a saját maguk által gyártott/termesztett termékeket forgalmazzák, a saját maguk által üzemeltett MLM rendszerben. Van néhány ilyen megbízható cég, már Magyarországon is,  mint a Forever Living Products, a DXN   és most a Winalite cég is gazdagítja ezt a sort.

3./Jogdíjszerű jövedelmek:  Azokat a jövedelmeket
nevezik így, melyeket bizonyos feltételhez kötve  mindaddig fizet a cég míg létezik a csoport, sőt ugyanúgy örökölni fogja a család, mint a különféle jogdíjakat, innen az elnevezés is.

Etika:
A cégek az "Üzletpolitikai szabályzatukban" fektetik le az etikai szabályokat is. Minden ilyen szabályozót vegyél magadra nézve kötelezőnek, szentírásnak. Úgy állították fel a szabályozókat, hogy mindenki jól járjon. A cég is, Te is, és a Fogyasztó/felhasználó is!

Ha ez nem így lenne, akkor ahhoz a céghez ne csatlakozz!

Ha egy ismerősöd akit megkeresel már csatlakozott valakihez, ne csabítsd el, hogy vásároljon nálad.
Ne ajánlj senkinek árengedményt, mert ez a többi becsületesen dolgozóval szemben is etikátlan, másrészt miért osztogatod el a keresetedet? 
Ha mégis megtennéd, vagy meg akarnád tenni ülj le és számold össze, hogy mennyi a bevételed és mennyi a kiadásod. Lehet, hogy segít rádöbbenteni, hogy nem is keresnél, mert elosztogattad az árrésedet vagy lehet, hogy még a jutalékodat is.

Azt se gondold, hogyha nem építi most az üzletet, és Te elcsábítod, akkor veled majd fogja!

Csak akkor fogadd el az ismerősöd meghivását egy bemutatóra, ha el tudod képzelni, hogy majd vele dolgozol hosszútávon.
Ha már elfogdtad, ne fogadd el más ismerős meghívását, csak azért mert megszólíott. 

Légy Te is korrekt. Ha két nappal hamarabb mutatta meg Neked a lehetőséget valaki, az gondolt rád, feltételezte, hogy Te is meg tudod csinálni!
 Amikor Te is elkezdesz dolgozni nagyon rosszul fog esni, ha ez veled történik meg.

Azt már könnyű meghívni, akit más már rávezetett
arra, hogy talán neki is érdeke fűzödhet a termék vagy szolgáltatás megismerésére, talán még a forgalmazására is.

Bár a tapasztalatomból kiindulva azt kell gondoljam, hogy akit el tudnak vinni, azt csak had vigyék, mert valószinű nem hozzám tartozik, és úgyis csak bajom lenne vele!
Ha pasim akkor az nem szeretett, ha üzlettárs akkor pedig velem nem érzi jól magát, vagy egyszerűen csak inkorrekt, vagy határozatlan egyéniség, akit lehet befolyásolni. 

Mit ajánljak fel? Üzletet, vagy a Terméket?

Talán célravezetőbb mindig, ha a terméket ajánljuk megismerésre, kipróbálásra, mert ha valakit nem fog meg a termék, akkor hiába is az üzlet. Ebben az esetben sem felejts el beszélni az üzleti lehetőségről, mert ha mégis érdekli az illetőt, akiről Te nem feltételezted, hogy szívesen dolgozna egy ilyen tipusú üzletben, azt az embert be fogja valaki más regisztrálni, aki megmutatta neki az üzletet is!

Persze akiről tudjuk, hogy keres üzleti  lehetőséget, vagy szüksége lehet egy nagyobb keresetre, vagy egyáltalán keresetre akkor nyugodtan szólítsuk meg az üzlettel és akkor modjuk el, hogy mi a termék, ami az üzlet mögött áll.  Gondolhatnánk, hogy mindenkit megszólíthatunk az üzlettel, de ez nem így van. 
 
A türelem, a kitartás hosszútávon kifizetődik. Igyekezzünk megismerni a másik ember pillanatnyi igényeit.

Ez egy komoly szakma. Fontos a jó kommunkiáció, amit már tanítanak az iskolákban. Mi tanuljuk egymástól, azoktól akik végigjárták a "szamárlétrát", s megtanulták saját kárukon. Nekünk ezt már nem kell megtenni, csak a jót kell eltanulnunk tőlük.

El kell járni a képzésekre, nemcsak azért hogy tanuljunk, hanem azért is, hogy olyanok között legyünk akik ugyanazt akarják mint mi, pozitivan gondolkodnak. Nem veszítik el szemük elől a siker felé vezető utat.
Mit olvastunk ki a cég nevéből? WINALITE: Győzni, minden küldtés célja, a legjobban, a legjobbnak lenni, s a fényben maradni ami végigkíséri az utat. Ehhez ad egy technológiát, ami szeretetet szül!
 
                   Légy jó, légy etikus, haladj a siker útján,
                      és ne engedd, hogy elhagyjon a fény!


                 "A JÓ CSAK ETIKÁVAL ÉRI EL HATALMÁT"

                                                                             Anikó









www.lovemoonintimbetet.sokoldal.hu
Tetszett ez az oldal? Mutasd meg az ismerőseidnek is!